Publikacje w kategorii ‘Artykuły’

mamafit_kawa

Kawa w ciąży – pić czy nie pić?

Kontrowersyjny temat kofeiny Wiele kobiet w ciąży sięga po filiżankę kawy i nie widzi w tym nic złego. Jedna filiżanka nie stanowi ryzyka, ale większa ilość może nie być już taka bezpieczna dla rozwijającego się płodu. Przyjmuje się, że bezpieczna ilość do spożycia dla kobiet w ciąży waha się między 200 a 300 mg dziennie,

uśmiech w ciąży

Uśmiech w ciąży

Uśmiechnij się, jesteś w ciąży Wiem, że w ciąży nieustannie nasuwają się myśli „czy wszystko będzie ok?”, „a co jeśli” itp… Zachowanie takie jest normalne, gdyż pod swoim sercem masz nowe życie i zdajesz sobie sprawę, że jesteś odpowiedzialna nie tylko za siebie. Większość z tych zmartwień jest niepotrzebna, gdyż w ciąży prawidłowo przebiegającej nie ma

Wpływ masażu na nasze ciało

Techniki i wpływ masażu na nasze ciało Istnieje wiele technik masażu i ich odmiany, jednak najbardziej popularnym i znanym jest masaż klasyczny, którego zastosowanie ma szeroki wachlarz – od działania leczniczego do relaksacyjnego. Można go stosować u osób trenujących, osób z problemami kręgosłupa czy ograniczeniami ruchowymi. W trakcie masażu wykonuje się ruchy głaskania, rozcierania, ugniatania

kwasy Omega 3

Kwasy Omega 3 w ciąży

Dlaczego kwasy Omega 3 są tak ważne w ciąży? Badania pokazują, że kwasy Omega 3 są bardzo ważnym składnikiem rozwijającego się płodu. Rosnący mózg malucha pobiera go najwięcej z krwi matki w ostatnich trzech miesiącach ciąży. Wynika to z tego, że w tym okresie mózg dziecka rozwija się najszybciej. Można powiedzieć, że kwasy Omega 3 są

trzeci trymestr ciąży

Trzeci trymestr ciąży

Trzeci trymestr – już coraz bliżej końca… Trzeci trymestr ciąży. Twoje ciało bardzo się zmieniło. Ten okres zaczyna się od 29 tygodnia i może trwać nawet do 41 tygodnia. Zmienił się Twój chód, a Twoje ruchy nie mają już tyle gracji Twój maluch tak urósł, że może mu już brakować miejsca na akrobacje, dlatego teraz

mamafit spokojny sen w ciąży

Spokojny sen w ciąży

Spokojny sen w ciąży. Czy to możliwe? W pierwszym etapie ciąży śpimy bez problemu, a organizm sam zmusza nas do ciągłego odpoczynku. W miarę upływu czasu spokojny sen staje się mniej możliwy. Wynika to nie tylko z powiększającego się brzuszka, ale przede wszystkim z ciągłej pracy naszych hormonów, które nie mają ani chwili przerwy, pracując

mamafit

Dlaczego warto aktywnie przygotować się do porodu?

Przygotowanie do porodu – zadbaj aktywnie o formę Poród to nie lada wysiłek dla naszego organizmu. Jego czas może trwać od 7 nawet do 15 h, tak więc z całą pewnością można go porównać do maratonu, dlatego też warto zadbać o naszą formę w tym okresie. Aktywność fizyczną w ciąży najlepiej rozpocząć po upływie pierwszego

pokarmy zakazane w ciąży

Pokarmy, których warto unikać w ciąży

Pokarmy zakazane w ciąży Niektórych produktów w czasie ciąży lepiej unikać. Mogą nie tylko powodować dyskomfort naszego żołądka, ale wręcz zagrażać rozwijającemu się płodu, gdyż mogą zawierają liczne bakterie i mogą być źródłem zakażenia salmonellą lub gronkowcem. Oto lista cenzurowanych produktów, które mogą zaszkodzić w ciąży: surowe jaja (prawdopodobieństwo zakażenia salmonellą), surowe mięso (ryzyko zakażenia

wysiłkowe nietrzymanie moczu ćwiczenia

Wstydliwy temat, o którym warto mówić…

Ciąża a praca mięśni dna miednicy Niejednokrotnie nieprawidłowa praca dna miednicy może być przyczyną bardzo powszechnego problemu wśród coraz większej liczby kobiet (również mężczyzn), a mianowicie wysiłkowe nietrzymanie moczu (WNM). Jego objawy nasilają się podczas kaszlu, kichania, biegania, śmiechu i nagłej pionizacji. Przyczyną jest uszkodzenie struktur nerwowo – mięśniowych dna miednicy. Ciąża może znacznie wpłynąć

mamfit8

Drugi trymestr ciąży

O czym należy pamiętać w drugim trymestrze ciąży? Drugi trymestr zaczyna się od 14 i trwa do 26 tygodnia. W tym czasie nie odczuwasz już mdłości i czujesz się pełna sił. Twoja skóra promienieje, włosy są gęstsze i masz pełno energii. Znasz już płeć swojego maluszka (o ile oczywiście chcesz), a twój brzuszek coraz bardziej odstaje.

DS Studio Pilates Kontakt

DS Studio Pilates
PL 31-216 Kraków
ul. Solskiego 9 /14

tel. 664 757 351

zajęcia grupowe tel. 880 717 069

…odkryj miejsce, gdzie Pilates jest pasją

"kameralne miejsce, pełne dobrej energii, w którym można skupić się na pracy ciała oraz odnaleźć chwilę dla siebie..."
- zajęcia grupowe
- treningi personalne
- zajęcia dla kobiet w ciąży
- warsztaty i szkolenia

Trener personalny Pilates: 664 757 351

Umów się na trening personalny!
Cała nasza uwaga zostaje poświęcona tylko Tobie. Ćwiczenia i cel treningu dopasowany do Twoich możliwości.
Dodatkowo możesz skorzystać z konsultacji ze specjalistami w dziedzinach sportu, dietetyki i rehabilitacji.

Wykonanie: © AJ Plus 2014