Co najlepiej zjeść przed treningiem?

Home » Artykuły » Co najlepiej zjeść przed treningiem?

Posiłek przed treningiem

posiłek przed treningiemTo co zjemy, jak również kiedy to zjemy ma ogromny wpływ nie tylko na nasze samopoczucie ale przede wszystkim na rezultat ćwiczeń.

Idealnie jest spożyć posiłek około 2-3 h przed planowanym treningiem, ale wiem, że ciężko zaplanować to w dzisiejszym tempie życia. Ważne jest więc, aby przerwa między posiłkami nie była większa niż 4 h, gdyż poziom cukru we krwi gwałtownie spada co może doprowadzić do hipoglikemii.

Najlepszym wyborem przed treningiem są posiłki o niskim poziomie glikemicznym, gdyż dostarczają trwałej energii podczas całego treningu.

Odpowiednim posiłkiem będą wszelkie warzywa i mięsa grillowane lub duszone, świeże sałatki sezonowe, ciemny ryż, pełnoziarniste makarony oraz koktajle na bazie owoców i warzyw.

Idealnymi przekąskami przed samym treningiem są świeże i suszone owoce, koktajle mleczne, rozcieńczone soki owocowe, batoniki zbożowe.


Jeśli chcesz osiągnąć sukces w treningu warto zastanowić się nad tym co jesz !!!
Serdecznie zapraszam,
Dominika Szpik
posiłek przed treningiem DS Studio Pilates

Comments are closed.

DS Studio Pilates Kontakt

DS Studio Pilates
PL 31-216 Kraków
ul. Solskiego 9 /14

tel. 664 757 351

zajęcia grupowe tel. 880 717 069

…odkryj miejsce, gdzie Pilates jest pasją

"kameralne miejsce, pełne dobrej energii, w którym można skupić się na pracy ciała oraz odnaleźć chwilę dla siebie..."
- zajęcia grupowe
- treningi personalne
- zajęcia dla kobiet w ciąży
- warsztaty i szkolenia

Trener personalny Pilates: 664 757 351

Umów się na trening personalny!
Cała nasza uwaga zostaje poświęcona tylko Tobie. Ćwiczenia i cel treningu dopasowany do Twoich możliwości.
Dodatkowo możesz skorzystać z konsultacji ze specjalistami w dziedzinach sportu, dietetyki i rehabilitacji.

Wykonanie: © AJ Plus 2014