MamaFit

Program MamaFit - zajęcia dla kobiet w ciąży

Okres ciąży to wyjątkowy stan dla każdej kobiety, a zmiany jakie zachodzą w ciele znacznie wpływają na samopoczucie kobiety. Program Mamafit jest stworzony dla kobiet, które chcą aktywnie spędzić czas ciąży i przygotować się fizycznie do wielkiego wydarzenia w życiu jak i szybko wrócić do formy po porodzie.

Zapraszam do odwiedzin FanPage’a MamaFit na Facebooku. Dowiedz się więcej jak dbać o siebie w tym szczególnym okresie…

Aktywność fizyczna w okresie ciąży

Aktywność fizyczna poprawia funkcjonowanie układu krążenia i układu oddechowego co z kolei poprawia kondycję i sferę psychiczną.

W ciąży prawidłowo przebiegającej nie ma żadnych przeciwwskazań do podjęcia treningu, a wykorzystywany program ćwiczeń dostosowany jest do każdego trymestru i w razie potrzeb indywidualnie modyfikowany.

U kobiet ćwiczących obserwuje się znaczny spadek stanów patologicznych takich jak przedwczesny poród, nieprawidłowe ułożenie płodu, otyłość, cukrzyca oraz rozstępy skóry.

Średnia intensywność treningu pozytywnie wpływa na przepływ krwi co z kolei poprawia rozwój płodu oraz przebieg ciąży. Dużym plusem aktywnych kobiet ciężarnych jest krótsza akcja porodowa oraz uzyskanie przez nowo narodzone dzieci wyższej punktacji w skali Apgar. Kobiety bardzo szybko wracają do formy po porodzie.

Na zajęciach oprócz ćwiczeń ogólnorozwojowych, przeciwzakrzepowych i relaksacyjnych uczymy odpowiedniego oddechu oraz pracy dna miednicy, które mają kluczowe znaczenia w życiu kobiety, a szczególnie w tym czasie. Demonstrowane są pozycje zmniejszające bóle porodowe oraz sposoby na złagodzenie dolegliwości związanych z tym wyjątkowym stanem jak obrzęk stóp i dłoni, bóli kręgosłupa, napiętego dołu brzucha, zgaga.

zajęcia dla kobiet w ciąży

Na zajęciach wykorzystujemy dodatkowy sprzęt - piłki duże i małe, hantle, taśmy. Po każdych zajęciach jest możliwość konsultacji z osobą prowadzącą w celu uzyskania informacji na nurtujące Was pytania. Program obejmuje również przekazywanie informacji wskazujących jakie ćwiczenia możemy wykonywać po porodzie naturalnym czy cesarskim cięciu, a jakich powinniśmy unikać i kiedy możemy wrócić do systematycznego treningu.

Zadaniem programu jest uświadomienie Klientom jak istotne funkcje spełniają ćwiczenia dla prawidłowej pracy ciała.

Głównym celem zajęć MamaFit jest wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych z naciskiem na mięśnie głębokie oraz mięśnie dna miednicy, które w ciele kobiety mają kluczowe znaczenie.

Zajęcia MamaFit są adresowane do kobiet w ciąży lub tuż po urodzeniu dziecka.

Celem tych ćwiczeń jest:

  • polepszenie postawy i samopoczucia w ciąży (zminimalizowanie bólów kręgosłupa),
  • zmniejszenie ryzyka cukrzycy,
  • przygotowanie mięśni dna miednicy do porodu,
  • szybki powrót do formy po porodzie,
  • polepszenie jakości snu

DS Studio Pilates Kontakt

DS Studio Pilates
PL 31-216 Kraków
ul. Solskiego 9 /14

tel. 664 757 351

zajęcia grupowe tel. 880 717 069

…odkryj miejsce, gdzie Pilates jest pasją

"kameralne miejsce, pełne dobrej energii, w którym można skupić się na pracy ciała oraz odnaleźć chwilę dla siebie..."
- zajęcia grupowe
- treningi personalne
- zajęcia dla kobiet w ciąży
- warsztaty i szkolenia

Trener personalny Pilates: 664 757 351

Umów się na trening personalny!
Cała nasza uwaga zostaje poświęcona tylko Tobie. Ćwiczenia i cel treningu dopasowany do Twoich możliwości.
Dodatkowo możesz skorzystać z konsultacji ze specjalistami w dziedzinach sportu, dietetyki i rehabilitacji.

Wykonanie: © AJ Plus 2014